Működésünk alapvető és egyben meghatározó eleme: az ügyfelek elégedettsége. Szerződött Partnereink számára olyan működési rendszert alakítottunk ki, amelyben lehetőségük nyílik arra, hogy két fontos területre fókuszálják tevékenységüket: az értékesítésre és az ügyfélkapcsolatok gondozására. Mindezt a cégcsoportban felhalmozott szakmai tudás és a Partnerek számára elérhető adminisztrációs háttér rendszer teszi lehetővé.

A Partner Programhoz csatlakozó alkuszok tevékenységét támogatjuk, nem pedig irányítjuk. Arra törekszünk, hogy mindenki megtalálja a helyét szervezetünkben. A menedzsment és a munkatársak napi tevékenységének kiinduló pontja és egyben célja az, hogy a Partnereink eredményesek, sikeresek lehessenek. Valós alkuszi, biztosítói és értékesítési tapasztalatokra támaszkodva építjük együtt szakmai közösségünket úgy, hogy meglévő ügyfeleinket megtartva folyamatosan új kapcsolatok kialakítására törekszünk, ezáltal kiterjesztve együttműködésünket hosszú távon, kölcsönösen eredményes kapcsolatok jegyében.

Alapelvünk a transzparencia, valamint a folyamatosan változó szabályozó környezetnek teljes mértékben megfelelő működés biztosítása együttműködő Partnereink számára. Átlátható jutalékelszámolási rendszerrel, a biztosítókkal fennálló kiemelkedő kapcsolatok folyamatos építésével, és az értékesítők tevékenységéhez szükséges eszközrendszerrel kívánjuk mindezt megvalósítani.
 

Működésünk fontos alappillére a tudásmegosztás és a magas szintű szakmai felkészültség támogatása. Ügyfeleink igényeinek teljes körű kiszolgálása érdekében a biztosítási piacon elérhető megoldásokhoz igazodva minden területen rendelkezünk szakértőkkel, akik részletes ismeretek és szakmai tapasztalatok birtokában magas minőségű ügyfélkiszolgálást valósítanak meg. Ez egybeesik a cégcsoport életre hívásakor meghatározott célokkal. Akkor lehetünk elégedettek, ha ügyfeleink minden területen teljes körű biztosítási védelemmel rendelkeznek.